Kvalitet

“Kvalitet er ikke kun noget, vi håber på – det er noget vi styrer og måler“ 


Vi gør op med den almindelige holdning i vores branche, da vi ikke anser erfaring for at være den vigtigste form for kvalitetssikring – hvad hvis du kun har præsteret ”nogenlunde ok” de sidste 10 år? 

I stedet opnår vi kvalitet i vores arbejde via indgående indsigt i vores forretning, produkter og kunder og ved at arbejde ud fra klare og tydelige projektforventninger og deadlines i hvert projekt. ect. 




 

Vi ruller ligesom bilindustrien

Vi laver fejl en gang imellem – vi er trods alt mennesker.

Men ved at have defineret vores fejltyper og kritiske fejlområder, årsagerne hertil og permanente løsninger har vi konstant en succesrate på over 95 %.

For at styre og måle vores evne til at levere voice-overs af høj kvalitet anvender vi en metodisk tilgang som Lean og Six Sigma, som stammer fra bilindustrien. Disse metoder hjælper os med objektivt at definere kvaliteten, forbedre vores kvalitetsniveau og endelig til at afstemme kvalitetsmæssige forventninger med vores kunder. 


 

 

Vores standard setup leverer med en succesrate på 95% på første leveringer.

Hvis dit projekt inkluderer gennemlytning, hæver succesraten sig til 99,8%
 
 

Vi definerer

Vi måler

Vi analyserer

Vi forstår

Vi forbedrer

Vi kontrollerer

 

Kvalitet ind – kvalitet ud 

Kvaliteten af det input og de projektoplysninger, vi modtager fra dig, er direkte forbundet med vores evne til at levere det rigtige produkt til den aftalte tid, dvs. levere output af høj kvalitet.
 
Vi ved præcis, hvilke oplysninger vi har brug for til at opnå dine mål og levere et lydprodukt af høj kvalitet.
 
For at sikre at vi får det nødvendige input, starter hvert projekt med en afstemningsfase. Her sikrer vi, at vi er enige om projektforventningerne og indsamler de relevante oplysninger og materiale. Med andre ord, vi sørger for, at du ved præcis, hvad du gerne vil have for at sikre en samlet projektsucces.
 
For at gøre processen nemmere har vi udviklet standardiserede projektafstemningsrammer, som afklarer, hvilke oplysninger kan defineres som “need to have” hhv. “nice to have”.
 

Møder om projektkvalitet

I store projekter og igangværende samarbejde inviterer vi dig til vores møder om vurdering af projektkvaliteten. Som basis for disse møder producerer vi en rapport, der viser vores gensidige effektivitet i henhold til et sæt foruddefinerede projektmålepunkter.

Således kan vi løbende styrke vores samarbejde og undgå gentagelse af særlige fejl og ineffektiv adfærd.